Jeg har modtaget din ordre
I dag, d. You do not have permission to view this order, har jeg noteret at du har lagt en bestilling. Den er registreret under nummer You do not have permission to view this order. Jeg siger mange tak!
Nogle detaljer, for en ord(r)ens skyld
Adresse
You do not have permission to view this order You do not have permission to view this orderYou do not have permission to view this order
You do not have permission to view this order You do not have permission to view this order
You do not have permission to view this order You do not have permission to view this order
You do not have permission to view this order
Din bestilling
Total ekskl. moms
Moms
Total inkl. moms
You do not have permission to view this order
En vigtig detalje!
Ordren er, som sagt, modtaget. Selv hvis du har betalt med kreditkort, har jeg endnu ikke trukket pengene fra din kontoen. Det gør jeg manuelt, når jeg har færdiggbehandlet ordren.
Med andre ord: dette er IKKE en ordrebekræftelse!
Er du interesseret i at se mere fra min shop?
Fordi IT ikke bør drille
Lad os se kendsgerningerne i øjnene: IT driller. Eller måske rettere sagt: IT terroriserer:
* Du har planlagt at se en film på Netflix, og du bliver bedt om en adgangskode. Og når du indtaster den, så er den forkert.
* Du skal med flyet i morgen, og skal printe din billet, men din printer strejker
* Du skal betale med MobilePay, men du skal bruge en nyere version af appen, men din telefon vil ikke opdatere
* Nogen har hacket sig ind i din Instagram-konto
Tja, du kender det godt, ikke? Hvis ikke, så var du vist ikke havnet på denne side. Men så burde du måske, fordi … IT er ikke altid lige så samarbejdsvillig som vi gerne vil have. Og derfor har du Albert a.k.a. Computernørden.
En klog mand sagde engang til mig: IT driller fra morgen til aften. Det handler ikke om at undgå det, men om at håndtere det rigtigt. Vi kan ikke undgå at IT vil drille. Simpelthen fordi IT er meget kompleks, hvor er der rigtig mange mennesker der piller ved ting som på den ene eller anden skal samarbejde – men de mennesker glemmer (eller kan ikke) informere alle involverede om alt.
Jeg har hjulpet titusindvis af mennesker gennem min IT-karriere, som startede uofficielt i slutningen af 1980’erne. I al den tid har jeg opbygget en masse teknisk viden. Men vigtigere er: jeg har gennem mange år lært hvordan mennesker håndterer IT – og hvilke fejl det medfører.
Lad mig hjælpe dig. Livet er for kort til at bøvle med ting udenfor dine interesser og kompetencer. Jeg skal ikke fortælle folk hvordan man spiller fodbold. Jeg skal ikke reparere en bil. Lad mig derfor bøvle med dit IT. Jeg har den fornødne viden, erfaring og kompetencer til det. Gør du?
Fordi IT ikke bør drille
Lad os se kendsgerningerne i øjnene: IT driller. Eller måske rettere sagt: IT terroriserer:
* Du har planlagt at se en film på Netflix, og du bliver bedt om en adgangskode. Og når du indtaster den, så er den forkert.
* Du skal med flyet i morgen, og skal printe din billet, men din printer strejker
* Du skal betale med MobilePay, men du skal bruge en nyere version af appen, men din telefon vil ikke opdatere
* Nogen har hacket sig ind i din Instagram-konto
Tja, du kender det godt, ikke? Hvis ikke, så var du vist ikke havnet på denne side. Men så burde du måske, fordi … IT er ikke altid lige så samarbejdsvillig som vi gerne vil have. Og derfor har du Albert a.k.a. Computernørden.
En klog mand sagde engang til mig: IT driller fra morgen til aften. Det handler ikke om at undgå det, men om at håndtere det rigtigt. Vi kan ikke undgå at IT vil drille. Simpelthen fordi IT er meget kompleks, hvor er der rigtig mange mennesker der piller ved ting som på den ene eller anden skal samarbejde – men de mennesker glemmer (eller kan ikke) informere alle involverede om alt.
Jeg har hjulpet titusindvis af mennesker gennem min IT-karriere, som startede uofficielt i slutningen af 1980’erne. I al den tid har jeg opbygget en masse teknisk viden. Men vigtigere er: jeg har gennem mange år lært hvordan mennesker håndterer IT – og hvilke fejl det medfører.
Lad mig hjælpe dig. Livet er for kort til at bøvle med ting udenfor dine interesser og kompetencer. Jeg skal ikke fortælle folk hvordan man spiller fodbold. Jeg skal ikke reparere en bil. Lad mig derfor bøvle med dit IT. Jeg har den fornødne viden, erfaring og kompetencer til det. Gør du?
Fordi IT ikke bør drille
Lad os se kendsgerningerne i øjnene: IT driller. Eller måske rettere sagt: IT terroriserer:
* Du har planlagt at se en film på Netflix, og du bliver bedt om en adgangskode. Og når du indtaster den, så er den forkert.
* Du skal med flyet i morgen, og skal printe din billet, men din printer strejker
* Du skal betale med MobilePay, men du skal bruge en nyere version af appen, men din telefon vil ikke opdatere
* Nogen har hacket sig ind i din Instagram-konto
Tja, du kender det godt, ikke? Hvis ikke, så var du vist ikke havnet på denne side. Men så burde du måske, fordi … IT er ikke altid lige så samarbejdsvillig som vi gerne vil have. Og derfor har du Albert a.k.a. Computernørden.
En klog mand sagde engang til mig: IT driller fra morgen til aften. Det handler ikke om at undgå det, men om at håndtere det rigtigt. Vi kan ikke undgå at IT vil drille. Simpelthen fordi IT er meget kompleks, hvor er der rigtig mange mennesker der piller ved ting som på den ene eller anden skal samarbejde – men de mennesker glemmer (eller kan ikke) informere alle involverede om alt.
Jeg har hjulpet titusindvis af mennesker gennem min IT-karriere, som startede uofficielt i slutningen af 1980’erne. I al den tid har jeg opbygget en masse teknisk viden. Men vigtigere er: jeg har gennem mange år lært hvordan mennesker håndterer IT – og hvilke fejl det medfører.
Lad mig hjælpe dig. Livet er for kort til at bøvle med ting udenfor dine interesser og kompetencer. Jeg skal ikke fortælle folk hvordan man spiller fodbold. Jeg skal ikke reparere en bil. Lad mig derfor bøvle med dit IT. Jeg har den fornødne viden, erfaring og kompetencer til det. Gør du?
Fordi IT ikke bør drille
Lad os se kendsgerningerne i øjnene: IT driller. Eller måske rettere sagt: IT terroriserer:
* Du har planlagt at se en film på Netflix, og du bliver bedt om en adgangskode. Og når du indtaster den, så er den forkert.
* Du skal med flyet i morgen, og skal printe din billet, men din printer strejker
* Du skal betale med MobilePay, men du skal bruge en nyere version af appen, men din telefon vil ikke opdatere
* Nogen har hacket sig ind i din Instagram-konto
Tja, du kender det godt, ikke? Hvis ikke, så var du vist ikke havnet på denne side. Men så burde du måske, fordi … IT er ikke altid lige så samarbejdsvillig som vi gerne vil have. Og derfor har du Albert a.k.a. Computernørden.
En klog mand sagde engang til mig: IT driller fra morgen til aften. Det handler ikke om at undgå det, men om at håndtere det rigtigt. Vi kan ikke undgå at IT vil drille. Simpelthen fordi IT er meget kompleks, hvor er der rigtig mange mennesker der piller ved ting som på den ene eller anden skal samarbejde – men de mennesker glemmer (eller kan ikke) informere alle involverede om alt.
Jeg har hjulpet titusindvis af mennesker gennem min IT-karriere, som startede uofficielt i slutningen af 1980’erne. I al den tid har jeg opbygget en masse teknisk viden. Men vigtigere er: jeg har gennem mange år lært hvordan mennesker håndterer IT – og hvilke fejl det medfører.
Lad mig hjælpe dig. Livet er for kort til at bøvle med ting udenfor dine interesser og kompetencer. Jeg skal ikke fortælle folk hvordan man spiller fodbold. Jeg skal ikke reparere en bil. Lad mig derfor bøvle med dit IT. Jeg har den fornødne viden, erfaring og kompetencer til det. Gør du?